Ako prerazili?

Ako prerazili? Skĺbili víziu s potrebou trhu

Pod týmto názvom bol uverejnený článok v Hospodárskych novinách v pondelok 23.januára 2012. Pár riadkov bolo venovaných i našej firme a portálu padaj.sk. “Spočiatku to šlo pomaly, ale od roku 2009 bol nárast o 100 až 130 percent ročne, spomína Lenka Čellárová z vedenia firmy. Zabodovali aj skvelou reklamou. Do detailov prepracovali web s maximálne pohodlným objednávkovým systémom a svojsky poňatou službou, darčekovým balíčkom “Adrenalín 3000”. Zlúčili sme originálny produkt a čas, keď šiel internet mimoriadne dopredu, “dodáva.

Celý článok sa nachádza v spoplatnenej časti HNonline.

Veľmi sa tešíme, že náš dosť neobyčajný, ba možno až bláznivý a vzdorovitý prístup k obchodnému prostrediu dneška nachádza pochopenie a priazeň u mnohých, podobne zameraných ľudí. Preto ďakujeme všetkým podobne zmýšľajúcim za podporu a priazeň!